هنرمند گرامی

 با عرض سلام و ادب و  احترام

    به اطلاع می رساند دبیرخانه انجمن طراحان گرافیک استان هرمزگان بمناسبت تقارن ایام فاطمیه 97 و چهل سالگی انقلاب اسلامی، به منظور تولید پوستر هیات، توفیق دارد دومین کارگاه تولید خود را با عنوان انقلاب فاطمی با حضور هنرمندان خلاق و طرح های نو و بدیع برگزار نماید.

    لذا از جنابعالی دعوت می شود با توکل بر خدا و استفاده از نوآوری، خلاقیت، زیبایی بصری و تکیه بر محوریت نمادهای ایرانی- اسلامی و همین طور اِلمان های هیات که از ملاک های اصلی طراحی پوستر هیات می باشد، استفاده نموده و نشان پوستر اطلاعرسانی این کارگاه را طراحی نمائید.

شرایط ارسال اثر:

- هر هنرمند می تواند حداکثر یک اثر به دبیرخانه ارسال کند.

- آثار باید در فرمت JPG یا PNG و باکیفیت ۳۰۰ DPI و در اندازه 30*30 سانتی متر برای رقابت ارسال شوند و توضیحاتی نیز در قالب فایل Word ارائه شود.

- تکنیک تولید اثر آزاد است. 

همچنین در همه آثار می‌بایست متون زیر قید شده باشد:

- دومین کارگاه تولید پوستر اعلان هیات «انقلاب فاطمی»

- سوم لغایت پنجم بهمن ماه 1397

 -www.TheAftabArt.ir

- سایر اطلاعات پوستر پس از تایید نهایی به آن اضافه خواهد شد.

دبیرخانه انجمن از اثر منتخب در اعلان و اقلام تبلیغاتی کارگاه استفاده کرده و از نفر برتر عــلاوه بر تخفیف در دوره های آموزشی آتی انجمن، به نحو شایسته تقدیر خواهد کرد.

هنرمندان می توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ 24 دی ۱۳۹۷به همراه یک فایل توضیحات(WORD) بصورت فشرده به آدرس تلگرامی @theaftabartadmin ارسال نمایند. توجه داشته باشید نام فایل فشرده می بایست شامل نام و نام خانوادگی صاحب اثر باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن دبیرخانه 09390899664 تماس حاصل فرمایید. و من الله التوفیق-18/10/97